سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
مراسم استقبال از پیکر مطهر شهید مدافع حرم "محمدحسن قاسمی اشکفتکی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان چهار محال و بختیاری گفت: ملت ایران هیچ‌گاه در پای دفاع از ارزش‌های اسلامی خسته نخواهد شد .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» ازشهرکرد،حجت‌الاسلام‌ والمسلمین‌نکونام ، امروز در مراسم استقبال از پیکر مطهر شهید مدافع حرم "محمدحسن قاسمی اشکفتکی" گفت: بر دستان پدر قهرمان و مقاوم شهید قاسمی بوسه می‌زنم و بر این بوسه افتخار می‌کنم.

امام جمعه شهرکرد با تجلیل از مقاومت و صبر بی‌بدیل پدر و مادر و خانواده‌ی شهید قاسمی تصریح‌کرد:  ما نیز هم به شهید قاسمی می‌بالیم و هم به این پدر و مادر مقاوم و خانواده و بازماندگانشان افتخار می‌کنیم که این گونه مقاوم هستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین‌نکونام با تاکید بر این که ملت ایران هیچ‌گاه در پای دفاع از ارزش‌های اسلامی خسته نخواهد شد تاکیدکرد: شما مردم وقتی شهدایی این چنین را می‌بینید که از همه چیز خود می‌گذرند و به دیار غربت می‌روند و بعد از شهادت سه‌ماه به اقتداء مولایشان، پیکرشان حکیمانه روی زمین می‌ماند و بر همه این‌ها به خود می‌بالند، شماها نه تنها احساس خستگی نمی‌کنید بلکه امید در شما چند برابر می‌شود.

امام جمعه شهرکرد گفت: امروز با  شهیدان دوباره عهدی تازه می‌کنیم و پیمان می‌ببندیم که همانند آنها قوی‌تر، با إراده‌تر و مصمم‌تر در این میدان باشیم و نگذاریم این پرچمی که برافراشته شده است یک لحظه متزلزل شود .

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha